:)

Igår hann jag äntligen se de där två avsnitten av nya TV-serien "True Blood" som väntat på mig i flera veckor.
Det är Alan Ball, mannen bakom en av mina absoluta favoritserier, "Six feet under", som skapat vampyrserien med Anna Paquin i huvudrollen som den tankeläsande servitrisen Sookie.

Jag är inte helt övertygad.
Tyvärr stör jag mig på Paquins manerade spel, men det betyder inte att jag ska ge upp på serien.
 Om inte annat måste jag ju se några avsnitt till för att kolla in Alexander Skarsgård som ska vara med i rollen som vikingavampyren Eric


Kommentarer
Postat av: Rasmus

Sista chansen att rösta fram din åsikt om älgakt på min blogg.

2008-10-05 @ 12:09:48
URL: http://rollywood.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0