Frågor & svar!!

                                                                                  


BRUKAR DU:
Peta dig i näsan:
Ja såklart det gör väll alla men jag gör inte det ofta :D
Titta på dig själv i spegeln: Ja i flera timmar :P
Gnälla: Ja, när det handlar om jobbet
Skrika: ofta
Sova: Ja, dock för mycket. Men jag älskar att sova vad kan jag göra :/
Ha ångest: Ja, för framtiden.
Skada dig själv med flit: Nej, aldrig dumt o göra det
Ta mediciner du inte borde ta: Nepp
Vilja dö: nee
Drömma mardrömmar: Ja. brukar bi väldigt rädd efter
Drömma sexdrömmar: Absolut. vem gör inte det :D
Ta droger: Nej fyfaan
Försöka vara annorlunda: jag är rätt cool så det behövs inte
Klä dig i svart: Ja svart är nice
Gå till kyrkan: Nej
Gå i skolan: Yes
Röka: NEJ
Ha sex: ibland men länge
Ljuga: ibland när det behövs annars aldrig
Hata folk: Ibland..
Lita på folk: Ja. Men på rätt få.

VEM:
Saknar du:
min mamma
Vill du döda: Ingen
Rörde dig sist: min hund
Vill du slå: min syrra ringde mig o fick damp
Kysste dig sist: min söta pojkvän
Vill du kittla: min pojkvän
Kramade du sist: min kompis nicole
Vill du prata med: Jag vill prata med...hmm.. David Beckham
Skrek du på sist: min syrra
Vill du vara som: Mig själv.
Sårade dig sist: mitt ex
Vill du bli galet full med: Haha, med nicole
Gjorde dig riktigt glad senast: min pappa fick halsband av hnm<33
Fick du sms från senast: Min syster
Ringde dig senast: Mamma
Är snyggast på jorden: Jag såklart ;) snyggast och sääxxigast

HAR DU:
För många vänner:
aa
Förföljelsemani: Nej
Tvångstankar: Nej
Någon annan psykisk sjukdom: Nej
Någon fysisk sjukdom: Nej
Någon skada: nej
Färgat håret: aldrig
Brutit några ben: Nej
Några piercings: Öron och navel
Egen dator: 2 st
Bra självförtroende:
Yes
Kysst någon: Jag älskar kyssar
Sagt jag älskar dig till någon idag: Ja till många
Bjudit ut någon: Säkert när jag var mindre
Varit kär: Ja
Dumpat någon:
Jag har krossat ett par hjärtan haha
Stulit någonting: nepp
Lämnat landet: Både för semester och boende utomlands (Brasilien, när jag var mindre)
Tuttat eld på nått: Nej inte riktigt
Gjort något olagligt: nej


HUR:
Går du:
På fötterna
Svarar du i telefonen: "Hallå?" eller "Shuu?"
Fördriver du tiden: Tv, dator
Mycket pengar har du: Antagligen för mycket
Tjänar du pengar: Bloggen, modelljobb
Ofta diskar du: Aldrig, diskmaskin
Ofta städar du:  varje dag..
Många stör du dig på: många
Ofta träffar du din familj: Varje dag. typ

TROR DU:
Att du kommer bli något:
Så länge jag betyder något för någon fin människa så är jag lycklig.
På gud: aa
På rymdvarelser: nej
Att folk tycker om dig: Absolut.
På ett liv efter detta: Jag tror på paradiset.
Att fiskar kan tänka: Det kan de säkert elr inte
Att du kommer leva länge: vet man aldrig :/




Kommentarer
Postat av: haha

fina bilder på dig <3

2008-10-05 @ 14:55:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0