SKOR

Känner att hösten verkligen är här nu! Shit så kallt det är, spec på morgonen, sen klarnar det upp sig till stark sol, eller så spöregnar det....och fortfarande går jag i sommar sandalerna. Har ett par (skit bra!!) sandaler i mocka, sitter verkligen som en späck på mina fötter, som om dom var special sydda till min fot eller nått haha ;p Men jag älskar dom verkligen. Dock känner jag att kylan börjar komma nu, därför vill jag ha ett par längre läder/skinn stövlar att stoppa i fossingarna i. Kollade runt lite på dinsko.se Dom här tycker jag var snyggast;
Dinsko 399kr



Adriana Lima

Kommentarer
Postat av: becaas

fina skor :)

2008-10-05 @ 11:49:22
Postat av: becaas

fina skor :)

2008-10-05 @ 11:50:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0